Program Belajar Sains dan Teknologi (BE.S.T) 2023 - Teknologi Dron

#IEEEDay #Be.S.T.
Share

Program Belajar Sains dan Teknologi (BE.S.T) 2023 ialah siri perkongsian ilmu sains dan teknologi oleh penceramah-penceramah daripada universiti terkemuka di Malaysia. Program BE.S.T dianjurkan oleh  IEEE Malaysia ComSoc/VTS Joint Chapter dan Universiti Teknologi Malaysia dengan sokongan daripada Pejabat Pendidikan Daerah (PPD) Bera adalah TERBUKA KEPADA SEMUA GOLONGAN USIA .

Dalam siri pertama BE.S.T pada bulan Oktober ini, kita akan menerokai empat topik menarik iaitu MARI MEMBINA ANTENNA , TEKNOLOGI DRON , APA ITU V2X? dan TEKNOLOGI SATELIT 🛰. 

Peserta yang hadir akan menerima e-sijil penyertaan bersama Merit PAJSK (tertakluk kepada murid sekolah rendah dan menengah) dan berpeluang memenangi hadiah menarik 🏆  melalui pop quiz bagi setiap topik yang diadakan.

Jika anda seorang yang berminat dalam sains dan teknologi, Marilah sertai BE.S.T untuk mengembangkan ilmu dan menjadi sebahagian daripada generasi peneraju negara! Sayangi ilmu, dan mari bersama-sama memimpin perubahan!

📅 Tarikh : Setiap Sabtu di sepanjang bulan Oktober 2023
🕗 Masa : 10:30 pagi - 11:30 pagi

Jangan lupa tandakan tarikh pada kalendar anda! Setiap Sabtu, pada jam 10:30 pagi hingga 11:30 pagi, bersama BE.S.T, kita akan menerokai dunia sains dan teknologi yang menarik bersama-sama. Mari kita menjadikan Malaysia sebuah negara dengan generasi yang berpengetahuan dalam sains dan teknologi. Bersama BE.S.T, kita menerangi jalan menuju masa depan yang lebih cemerlang 



  Date and Time

  Location

  Hosts

  Registration



  • Date: 14 Oct 2023
  • Time: 10:30 AM to 11:30 AM
  • All times are (UTC+08:00) Kuala Lumpur
  • Add_To_Calendar_icon Add Event to Calendar
If you are not a robot, please complete the ReCAPTCHA to display virtual attendance info.
  • Contact Event Host


  Speakers

Leow (Bruce) Chee Yen

Topic:

Mari Buat Antenna